Berni szerint a világ

Berni szerint a világ

Mièrt taktikáznak a nõk ès a fèrfiak?

2015. január 27. - chocco channel

Miert taktikazunk?

Ez a kèrdès tizenhárom èves korom òta foglalkoztat, lèvèn amikor valakibe szerelmes voltam mindig az illetõ elè àlltam ès kèretlenül a szemèbe mondtam, hogy "èn szeretlek", illetve "nagyon tetszel nekem". Volt, hogy szerelmes leveleket írtam a kiszemeltnek ès olyan romantikus mondatokkal tûzdeltem tele, hogy
 
-A macskánknak gyerekei születtek, konkrètan hèt ès mind a hetet Lacinak hivják....
 
Mondtam ezt Kiss Lacinak aki  vèlhetõleg azt hitte, hogy valami mini pszichopata vagyok ès rettegve jött minden iskolába fèlve attòl, hogy aznap mivel rukkolok elõ. Kèsõbb ismèt szerelmes levelet írtam neki, aminek az lett az eredemènye, hogy csak álltak ès röhögtek rajtam a barátaival miközben a soraimat olvasták. Èvekkel kèsõbb sem tanultam ezekbõl az esetekbõl, csak a pasik nevei változtak az attitûdjeim egy szemernyit sem. Voltak persze normális kapcsolataim is, de a nagy szerelmeim zöme zokogással vègzõdött egèszen hùsz èves koromig, amikor Apu unszolására vègre lefogytam. Mivel mindennap elmondta, hogy ùgy nèzek ki mint egy hamburger, ès szerinte èn így soha senkinek nem fogok kelleni vègülis rávett az edzèsre amit a mai napig tartok.
 
A dolgok itt változtak meg, hirtelen nekem csengett telefonom, èn kaptam szerelmes leveleket, engem hívtak randizni, fõleg olyan típusù pasik akik tini koromban levegõnek nèztek volna. Ez a mai napig így van ès èlvezem a rám irányulò figyelmet, de a szívem legmèlyèn mèg mindig az a duci kislány vagyok aki tini èveimben voltam.
Ezután a kitèrõ után pedig tèrjünk vissza az alapkèrdèshez, azaz mièrt taktikáznak az emberek ha tetszik nekik valaki. Mindenki másèrt, a nõk pèldául azèrt mert meggyõzõdèsük, hogy a pasik szeretnek vadászni ès szeretik, ha küzdeni kell a nõèrt ennek köszönhetõen a nõk ha tetszik nekik egy fèrfi akkor
- nèha napokig nem válaszolnak üzenetekre
-egèsz hèten ráèrnek, de ùgy tesznek mintha be lennènek táblázva az elkövetkezendõ száz èvre, nehogy a pasi azt higyje hogy neki nincs jobb dolga mint vele randizni
-sokuk az elsõ randin nem enged semmit,attòl rettegvèn, hogy a pasi könnyûvèrûnek nèzi õket, másrèszt fixa ideájuk, hogy minden fèrfi csak szexet akar.
-fèszbùk jelölèst a hímtõl kb.napok, hetek mùlva fogadnak el
Ezek csak kiragadott pèldák,ugyanis felsorolni a nõi taktikákat egyszerûen kèptelensèg.Most pedig lássuk a fèrfiakat. A tapasztalt fèrfiak zöme pontosan tudja, hogy a nõ taktikázik, mègis belemegy a játèkba szòval ha nagyon akar egy nõt akkor 
-vár pár napig amíg felhívja ès elhívja randizni
-randi után szintèn pár napot a hívással nehogy a lány azt higyje, hogy õ rámenõs, vagy odavan èrte
-fèszbùk jelölès elfogadásával õ is vár, bizonyítva, hogy neki van jobb dolga is mint egy közössègi oldalon azt várni, hogy a lány mikor jelöli be õt
-ha egy helyen dolgoznak/tanulnak egy egy aktív szemezès után kèpes teljesen ignorálni a csajt, utána pedig ismèt elkezdeni a szemezèst
Ezek ismèt csak kiragadott pèldák, ès nem minden fèrfi ilyen itt egy általános jelensegrõl beszèlünk. Mindkèt nem ùtál taktikázni, lèven -kölcsönos szimpátia esetèn- egymás hívását várják, legszívesebben randiznának mindennap ès vègtelen idõt töltenek el egymásròl valò ábrándozással.
Nagyon ritka az amikor egy fèrfi ès nõ van azon az èrtelmi ès èrzelmi szinten, hogyha tetszenek egymásnak azt kimondják/kimutatják ès kihagyják a taktikázást ès ezalatt most nem az egyèjes kapcsolatokat èrtem. Mindkèt fèl szabályosan retteg a visszautasítástòl, attòl, hogy esetleg kinevetik õket,ès ez a fèlelem határozza meg a kialakulò kapcsolathoz valò hozzállásukat.
Amikor tanácsèrt fordulnak hozzám mindig azt javaslom, hogy legyenek õszintèk ès mondják/mutassák ki, hogyha tetszik nekik valaki mert tökmindegy, hogy az aktuális kiszemelt elutasít e vagy sem, a lènyeg az, hogy vègre tudod ergo el tudod kezdeni illetve le tudod zárni magadban.
Kit èrdekel, hogy ki ès mit gondol ròlad, ez csak egy bolygò ha az illetõvel egymâsnak vagytok teremtve akkor ne kockáztasd azzal, hogy elèrhetetlennek mutatod magad, mert vagy fèlrèrti ès azt hiszi, hogy nem kell neked, vagy pedig feladja mert nincs kedve gyerekes játszmákhoz. Persze ez nem jelenti azt, hogy levelekkel ès szerelmi vallomásokkal kell bombázni az illetõt, de nem kell három napot várni ès váratni, hogy vègre beszèljetek. 
Nekem ilyesmire egyszerûen nincs idõm, szeretem tudni azt ha van esèlyem csakùgy mint azt amikor nincs, ès ha ezèrt ès ezáltal kiteszem magam egy esetleges visszautasításnak, akkor whopppyyy dooooh utánam a vízözön, de legalább nem fogok mèg azon töprengeni, hogy mi lenne ha, illetve mi lett volna ha?
Kimutatni/bevallani valakinek azt, hogy tetszik felèr egy adrenalin lökettel, viszont utána òriási megkönnyebbülèst èrzel ès nèmi büszkesèget, hogy megtetted. 
Õszintènek lenni a világ egyik legfantasztikusabb dolga, hát èlj vele, mert nem mások vèlemenye határoz meg tèged, hanem te magad.

A bejegyzés trackback címe:

https://berni-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr827114783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása